Thursday, July 30, 2015

Dvogledi od kartona







Šta jednoj šestogodišnjakinji koja je na planini sa najboljom drugaricom može da nedostaje? Ima šumu,ima šator od borovih grana,mačiće i kučiće za razvlačenje po rukama...Tada dobro dodje jedan dvogled,a dvogled je lako napraviti od kartonskih rolni (malo od toalet papira malo od ubrusa) i ukrasiti po želji.Njihova ideja je bila da budu crni kao pravi i trebalo je da dodaju bele detalje ali na kraju su im se ruke umorile.





















Inače planina Javor i selo Kušići su prelepo mesto za odmor,mesto gde vam se svi javljaju na ulici,mesto gde Ruža svima šalje poljupce i maše,mesto gde sam jela najukusnije i najkrupnije maline i pravo mesto za ljude kojima nisu potrebni razni sadržaji da bi uživali.



9 comments:

  1. Imate li tamo neki fini smestaj za preporuku...za nas sa decom....mi planiramo Javor za zimu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divna ideja,i mi samo da uklopimo sneg u tu ideju :-D
      Pisala ti na mail,dugačko mi za komentare

      Delete
    2. Radi mail....mozes...kad nađes vremena...pozz

      Delete
  2. Ajme kakvo mjesto! Pa zavidim djevojkama! Sigurno su se sjajno zabavile! Dvogled je pun pogodak! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesto je sjajno,njima je bilo fenomenalno,a ja sam se tako odmorila :-) Baš sam konstatovala par dana pred povratak kako mi nešto pametnije skoro nije palo napamet(to što smo poveli najbolju drugaricu) :-D

      Delete
  3. Ma najbolje je kad imaju drustvo, onda i roditelji imaju malo vremena za sebe! ;)

    ReplyDelete
  4. Jaoooj, Javor. Mi smo prosle godine bili i odusevili se. Od predivnih malina, do divljih jagodica koje beres usput dok setas. A ti koliko samo ideja imas za decu. Bravo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da svi tako reaguju na Javor,mi smo tamo sreli ljude kojima je i treći i peti put i mislim da ih skroz razumem.
      Pa igramo se,šta ćeš drugo sa decom :-) Hvala

      Delete