Saturday, February 8, 2014

Kobajagi klub kreativne dece


















Ideje su iz simpatičanog crtanog - Klub kreativne dece

Kao što kaže najava : Malo kreativnosti,malo majstorisanja i pomoću par jednostavnih alata možeš da napraviš čuda od kojih će tvoji prijatelji ostati bez reči.

Držač za fotografije - kamen/postolje i žice/stalak bi trebalo da je uradjeno kao u uputstvu u crtanom,po sećanju.

Zvončići - u originalu zvončići bi trebalo da budu od ljuski jaja,cele drške cvetova od jače žice,a zvonca prikačena na konče unutar cvetova okačene na kukice od žice.Prekomplikovano za Martu pa sam malo prilagodila njenim prstićima i uzrastu.

Bliži se 8.mart,možda do tad i ubedim Martu da bi ovo bili zgodni poklončići za babu i nanu,a do tad kamenje ostaje na sred kuće.

6 comments:

  1. Sviđa mi se držač za slike. Kako jednostavno da se napravi, a efektno! Pravim čim nađem neki lep kamen. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :-D Mojoj maloj obično sve treba pa u šteku imamo svašta,uključujući kamenje i štapove na terasi što moram da priznam s vremena na vreme zgodno posluži

      Delete
  2. Replies
    1. Uf,mi se nagledasmo Minimaxa prošle nedelje (nagrabusismo obe od nekog kašlja i temperature) i baš su fini crtaći -meni matoroj nije bilo dosadno da ih gledam.

      Delete
  3. Bas divna i jednostavna ideja za fotografije. Svidja mi se!

    ReplyDelete