Sunday, February 19, 2012

Uskršnja činija za jaja

Nedavno sam na blogu Pink and Green Mama videla ideju koja mi se učinila idealnom za DIY uskršnju činiju za jaja.Kao što je očigledno bila sam nestrpljiva da probamo,a kako se obema svideo i proces i rezultat dogovorile smo se da napravimo babi i nani.

   Potrebno: 
  • plastična činija (obavijena celofanom i premazana uljem zbog lakšeg vadjenja)
  • krep papir
  • četka za nanošenje lepka ( na kraju sam ja to radila rukama )
  • lepak - napravila po receptu sa sajta Dete plus
    -  80ml pšeničnog brašna
    - 2 velike kašike šećera (naš lepak je žut zbog žutog šećer,ali ne smeta.Dodala sam malo i vanilinog šećera da lepše miriše)
    - 1 šolja (250ml) vode


 Naizmenično nanositi lepak i krep papir.Zahvaljujući centralnom grejanju naša činija za koju sam ja prognozirala sušenje od najmanje tri dana zbog količine potrošenog lepka bila je gotova za nepunih 24 h.Ostalo je samo da uživamo u pogledu do Uskrsa i da se potrudimo da je ne polomimo,tj.Marta.

No comments:

Post a Comment